TV

idag gick jag upp 9 för jag skulle med pappa och 2 av hans kompisar te stan, för pappa skulle kolla tv :)
så vi var väl där te 4

Kvällen idag :)

Spelat kort med Kjellåke, Mamma och Dessi, och när Kjellåke och dessi har 21 poäng så drar jag en Fyrtal :)
jag blir så glad för jag gjorde det sist han var påväg att vinna :D

Nu ska jag lägga mig och kolla på film med min syster, som hon vänta på ett tag. 

Godnatt :D  

4 tior lyckades jag få ;)



Sen tog jag kort på våran gran som vi har ute, och min lilla plast gran i rummet och en julstjärna som hänger ute :)

Med ljus på Cameran


Utan ljus på Cameran


Med ljus


Utan ljus



Med ljus


Utan ljus







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0