Lördag/Karlstad

hej igår var jag och älsklingen te karlstad och vi åkte dit med bussen klockan 13.35, så vi kommer dit runt 3.
när vi kommer dit går vi runt i affärer, och sen hjälper älskling mig att kolla efter några plaggg hon tycker jag ska prova, och det ställer till så att hon inte kan köpa det hon vill ha, för affärerna stänger 4, det känns som det är mitt fel för att jag prova kläder och så :(
men iaf när vi ska gå te bussen så säger jag at hon ska gå in på Åhlens och där hittar jag typ t-shirtar åt henne, hon hittar en Cola lypsyl, och en nagellack.

sen så tog vi bussen hem 17.05, så gick vi av vid centrum med madde och joline, och förlåt älsk för jag blev lite nere då men jag var bara trött, och så var det jobbigt för att det kändes som mitt fel när du inte kunde hitta det du ville :/ <3

vi åt pizza, det var gött, men jag börja känna av magen efter det, men det var inte så mycket.
sen så kom Robin och Ilham, så vi prata och så med dom.

Efter när Älsklingen hade åkt hem så var jag ett tag med Linnea och Tom, och marco som kom lite senare, sen ålte Linnea hem, då gick jag och Marco och Tom, hem till Tom för han skulle lämna saker som han hade köpt på antons

sen gick vi typ te centrum och kolla lite igen, sen blev det så kallt så vi gick hem.


Älski, Jag älskar dig <3333

Bild 1 : Min vita "typ tunna tröja" som jag köpte

Bild 2 : Mitt svarta linne som passa te den

Bild 3 : Min söta Älski som höll igång mig under dagen och lite av kvällen igår :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0