Gröna Lund och Stockholm

hejsan då har man nyss kommit hem från stockholm, det var kul att vara där.
jag var med simon och hans mamma och hans kusin som bor i stockholm.
När vi kom dit träffa vi stefan(kusinen) och fick reda på vart vi skulle sova.
sen åkte vi in till stan
efter det åkte vi ut till Gröna lund :D
jag och simon åkte inget för vi var för fega..
men vi gick ett spökhus..
Fyfan vad jag skvatt...
När vi vart där tills 6 åkte vi hem te våran lägenhet och fixa i ordning saker :D
efter det gick vi ut och åt :D

Efter det gick vi in till våran lägenhet och la oss :D

när vi vakna åkte vi in till stan igen :D
där kolla vi om vi ville köpa något
simon handla mycket :D
men jag hitta inget...

Efter det åt visen åkte vi hem te lägenheten och städa
Efter det åkte vi hem :D

Det har varit kul och varit på Gröna lund och Stefan var jättetrevlig :D

Nu blire lite bilder :D




Det har varit kul :D



Jag fick fixa första vinsten :D
för simon var för dålig
haha



Åt Entrecote för första gången :D



Tillslut fick simon sin vinst :D
den i mitten dela vi på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0