Efter prao, före älskling...

hej
idag så är vecka 3 av 4 veckor på min prao avklarad, sen är det bara nästa vecka kvar, sen tillbax på JB igen :/
vill praoa mer på ÄBC

idag efter praoen var jag med älskling för jag skulle med henne hem, men innan det gick vi till konsum så hon fick köpa halstabletter, tuggummi, cola (USCH!!!), sen var det något mer som jag inte kommer ihåg...
...ojj just det lypsyl.
Efter det gick vi och kolla runt i hagfors, efter ett tag så gick vi till ett konditori och köpte typ en bakelse grejj, vettefan vad det var, men gött var det :)

efter det gick vi till Vanjas, och jag köpte ett halsband te älsk :D

efter det åkte vi hem till henne och kolla på harry potter, sen skulle jag i stortsett hem :/

Älsk, du är mitt allt :*



här är den bakelse liknande grejjen som vi köpte och åt








Älskling och hennes bakelse liknande grejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0