Helgen

Lördag:

Idag har jag varit hos min älskling :D
När jag kom dit så så skulle älsk köpa saker på konsum, efter det gick vi hem till henne, gick upp i hennes säng (som vanligt) och mysa :D
efter ett tag kolla vi på film, det fick bli "Love and other disasters" fast vi kolla nästan ingenting ^^
efter det gick vi ner och åt mat, Älskling åt mest igen.
sen var vi lite på datan sen åkte jag i stortsett hem.

men dagen var bra :D <333
Hjärtat, Älskar dig <3

 
Älskling du är så jävla söt !! <3333





Söndag:

Idag så har jag väl vart ute och krattat löv och kört traktor :D
och så spela jag lite Resident Evil med Robert.
sen har jag väl inte gjort så myket mer.

Men nu ska jag väl fixa med bilder och se om älskling kan vara social :* <3333


HA det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0