Magkatarr

Hej, ligger här och är jätteglad över att jag inte hade lika ont i magen imorse som jag har haft varje morgon sen förra tisdagen, så äter även medicin för det, se om det går över inom 1 vecka, annars får läkaren kolla mig :/

och så är det bara en dag sen höstlov, det ska bli gött men samtidigt lite tråkigt för jag kommer inte se älsk varje dag då, eftersom jag nu praoar på hennes skola, men men, det är bara 1 vecka. men jag får väl se när vi träffas igen för hon har fullbokat till iaf måndag :/

men nu ska jag kolla facebook och så sen blir det väl att sova och smsa.

Söv gött

Emme, Hjärtat jag älskar dig :*

12Juli2011



Den medicin jag äter för att det sdka bli bra igen med Magkatarren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0