Lite Dagens Frågor :D

Dagens Höjdpunkt: Att det känns bättre mellan mig och Älskling  
Dagens Tråkigaste: Att jag var tvungen att vänta tills nästa gång med Tandställningen
Dagens Dryck: Proviva Mango
Dagens låt: Baby can i hold you, försöker tänka på Älskling  
Dagens Bästa SMS: Naaw vad gullig du är :* <33
Dagens kläder: NewBody Kallingar, Randiga strumpor, Olivgröna mönstrade shorts, en vit tröja tshirt som det luktar Älsk av  
Dagens Tv Program: Fiskedrag
Dagens Parfym: Lagerfeldt
Dagens Väder: Lite mulet
Dagens goaste sak: Tjaboo
Dagens Saknade: Älskling även fast jag var hos henne igår



Emme     Du är helt jävla underbar på alla sätt och vis.   och när jag är med dig är jag som en helt annan person.    Tack för att du finns :D <33  Puss på dig '
Det känns som jag kan bli jobbig ibland :( <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0