Höstlov slut...

Nu är höstlovet slut och det är prao imorn, får se vad man ska göra men några klasser ska iaf ha dans, det är så tråkigt för det är så tråkig dans...

Under helgen har jag haft det bäst, jag har vart med Rasmus Lundgren, Marco Donnelind och Tom Hellström och spela fifa :D

på Fredag var vi hos Robin Porth och spela.

men jag är glad att min magkatarr är bättre, det kommer bli svårt att inte äta stark och hårt stekt mat, men jag måste försöka för jag vill inte ha samma skit igen :/


Aja, nu blir det att kolla lite olika sidor och vara social med Rasmus, tjarå




FIFA ÄGEERR


Kommentarer
Postat av: Jennifer

NÖRDAR :D<3

2011-11-08 @ 18:48:34
URL: http://cattiangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0