SunnemoDagen

hej idag åkte man te älskling vid kvart över 11 :D
för man skulle på SunnemoDagen, kul kul :D
När vi gick dit köpte jag och gulleplutta en glass och dricka vid Coop :D

När vi kom fram te FolketsPark, där var sunnemodagen :D
Mötte vi Linus och Erika, så vi prata lite med dem :D
Jag och Emme satt lite överallt :D
Fast mest i Gräset :D

Efter sunnemodagen gick vi ner och bada vid Udden :D
Emme var taski som kladda in lera på mig...men det gjorde inget :D

efter ett tag kom hennes lilla syster Ellen och ett par kompisar till henne som skvätte vatten och försökte butta i mig, fast dom lyckades inte...
HAHA

Det var snarare dom som åkte i vattnet :D

Dagen var jätterolig :D

När jag skulle hem "råka" jag glömma min jacka..


Nu sitter jag i Berga och saknar Älsk :'( <333
Hoppas jag träffar henne snart<3


Älskar dig Emme :* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0