Lördag....

Idag ringde Emme ca 10 och väckte mig...<3

Hon kom till munkförs klockan halv 1 ungefär, så jag mötte henne vid majas.

Vi gick hem till moster och kolla på Speed 1, och mysa lite, hihi.

När klockan var ca halv 3 gick vi och åt pizza, Emme åt mest btw :D

När vi satt och åt där så smsa simon och fråga om vi kunde vara, så halv 5 ungefär kom han :D

undertiden vi vänta på simon satt jag´och Älskling vid Dagis och prata och annat ;D <33

När simon kom åkte vi runt lite överallt

Klockan halv 8 så åker vi och badar om man kan säga att någon bada, vi gick till knäna max, för det var så jävla kallt, men tur va så hade man en varm älskling ;D <33

Efter vi hade badat skjutsa vi hem Älskling :(<3

Efter det åkte jag och simon te majas och köpte mat ;D efter det var vi ute och åkte te halv ett då åkte jag hem :D

Tack för den fina dagen Älskling och dör den halva dagen Simon :D

Älskar dig Emme :*<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0