Karlstad med Emme

DAGEN IGÅR

Var det att åka till stan med Emme, gick upp 6...snacka om trött.

Mamma och Emme kom till pappa runt kvart i 7 ungefär, sen skulle vi hämta dessi hos en kompis...det visa sig att hon inte var färdig -.-

Men när vi kommer till Karlstad så åker Jag,Emme och mamma till bergvik, och då så säger mamma att det öppnar 10...
men vi gick runt lite inne på obs och när klockan var 9 mötte vi moster som var i stan med jobbet så vi åt frukost med dom.

vid 10, var det att gå runt i affärer och se på när Emme shoppa, självklart köpte jag saker med ;D
men en tråkig sak var att jag börja må dåligt och det kändes som jag skulle svimma så vi var tvungna gå på utsidan,  och Emme säger att det var hennes fel, men det var det inte....

Sen tog vi bussen in till mitticity, efter det mötte vi Dessi, och åkte bussen hem.
när vi kom te munkförs, åt vi mat vid majas, sen gick vi till pappa och kolla film + massa mys :D

Sen vid halv 6 åkte underbaraste Emme hem :'(<333


Du <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0