Älskling och Match :D

Idag efter jobbet åkte man te älskling, Nice Nice :D
När man kom dit gick man upp i hennes säng och låg och prata lite :D
Efter det gick vi och bada, när vi kom dit var Emmes syster Ellen och hennes kompis Felicia där. passa på att skvätta ner dom :D
Emme sa tydligen att jag hade magrutor..det får vi hoppas det är bra :D

Sen gick jag te min match och dom andra hem med sina badkläder sen kom dom tillbax och kolla på den :D

Matchen idag mot Viking Sög JÄVLIGT...
För jag tyckte vi spela bra, men vi orka inte kämpa med den målis vi hade...
+ att jag gjorde Självmål :'( , jag är så jävla piss på det att jag tänkte gå av planen dirr..
Btw vi förlora med 6-4

Aja efter matchen fick man lite tid med Älskling, innan man skulle hem.

Nu ska jag snart se film och kanske äta popcorn om jag orkar göra iordning :/

Längtar tills på lördag då jag ska till Älskling på Sunnemo-Dagen :D <333

Emme Älskar dig :* <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0