Vill aldrig se dettta Tecken
Första gången....
När vi träffades första gången 6 maj 2011, klockan halv 7, hade jag svårt att säga vad jag verkligen ville för jag var rädd att inte ens få dig, jag satt och tänkte på hur underbar du var hela tiden vi var där.
Varje gång jag skriver till en annan tjej och du ser det, så vet jag hur ont det gör för dig.
Men hur många jag skriver till så betyder det inget,för det är bara du som betyder för mig, för du är för underbar för att vara otrogen mot.
Och hur illa det än blir i framtiden, kommer du inte gåå ensam för jag kommer alltid finnas här för dig, även om jag inte är i din närhet och kan trösta dig, finns jag alltid i dina tankar och i ditt hjärta.
jag är lyckligare än jag vart i hela mitt liv, för du och jag har det bra nu, och vi har kul tillsammans, det är mycket vi gjort tillsammans, mycket nytt.
som inte skulle kunna gå med någon annan, för det är något spec  med dig..
du påverkar m9ig och mitt liv, du har lärt mig bytt stilar, inte använt grönt när du  är i närheten för du hatar det, änvänd skjortor.
Jag hoppas det inte  slutar nu mellan oss att det tar ett bra tag.
Gulleplutta Liljebjörn 12juli2011
Glöm inte detta datum..



Bilden var en slump...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0