Sommaren 2011, bra och dåligt...


Denna sommaren har innehållt både bra och dåliga saker och jag ska lista 1 bra och 1 dålig och skriva lite om :D

vi börjar med den bra :D

12Juli2011

Jag blev ihop med världens bästa tjej, jag och emme har alltså blivit ihop, 12e juli för att vara exakt, och vi har haft jätte roligt, jag minns när vi satt där på bänken och inte ens våga prata med varann, men se nu vad som har hänt vi är ihop, och det känns så jävla bra att det är du. allt roligt vi gjort, som hagförs marten, badat, sunnemo-dagen, karlstad resor, alla hembesök av dig och självklart vart hos dig.

12Juli2011, är ett datum man inte får glömma :* <333
Emme Liljebjörn du är så Jävla Underbar <333


en dag hos emme :D <33


En bild tagen av älskling, när vi bada :D <3


och nu den dåliga...

MOPED


Att min moped inte kunde fungera, så ibland förstörde det för mig att kunna träffa älsk :(
och att om älsk skulle hem tidigt, skulle min moped funka kunde du vart kvar längre..
men men sånt är livet, man får inte alltid allt man vill.


dom gånger jag inte fått igång mopeden har jag saknat dig :'( <33


Aja men imorn börjar skolan så jag ska väl snart se på film och lägga mig

Puss Älskling för att du är så jävla Fantastisk :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0