Skoga-Marten och Kräftskiva

Hej
Idag var jag med älskling som kom vid ca halv 12.
Direkt hon kom åkte vi till skoga på marknad, där gick vi först runt och kolla, efter det mötte vi mamma och kjellåke, dom skulle åka hem då.
Så jag och bby gick till Karusellerna, vi åkte ett hjul som gick runt i luften, den var läskig till att börja med, men Emme var ju med så det gick :D
Efter det gick vi och köpte lite godis, och kolla lite igen :D
sen åkte vi en till karusell.
sen gick i runt och kolla igen
efter det åkte vi hem, och det var tur för kanske 5-10 min efter det börja det åska och regna.

Sen skulle vi hjälpa mamma att göra paj till kräftorna, medans kjellåke satt upp en grejj vi skulle äta under.
Sen kom ulrika och krister, så vi bärde ut allt som vi skulle äta och sen var det igång.
Jag bärde ut Emme i famnen, så Ulrika sa att: 'r det redan att bära över tröskeln :D

Det var kul att hjälpa Emme med kräftorna, skala dom.
Det var kul att hon var med övertaget :D

Efter vi ätit gick vi upp och kolla på tv:n och åt chips och dipp :D

Sen skulle Emme hem :'(

ÄLSKAR DIG EMME :* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0