måndag 15 augusti

Idag var jag hos älskling :D
åkte dit klockan 11 för mamma och min syster skulle vara i munkfors klockan 11.50

när jag kom dit mötte hon mig vid dörren som hon alltid brukar :D
efter det gick vi upp och hon fick  hennes saker hon sklulle få av mig :D
sen låg vi i hennes säng och prata och mysa :D
Efter det kolla vi på "Thunderbirds" tror jag den hette, den var faktiskt rätt bra :)
efter det gick vi till konsum och köpte Berry :D

När vi kommit tillbax från konsum var det dags att äta mat, det blev Tonfisksallad, det var rätt gött, älskling åt mest igen ♥♥

Efter det fråga hennes systrar om vi skulle vara med på Snabb&Smart, det blev vinst för Elinn, ellen stod för 2a plats, själv kom jag 3a, och Älskling kom sist, HAHA
men jag älskar henne för det :D ♥♥♥

Efter det åkte jag i stortsett hem

Älskar dig Emme, tack för en av många UNDERBARA dagar ♥♥♥♥



Emmes Header till sin Blogg :* ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0