1 Månad ♥

Japp rubriken lyder...
idag har jag och underbara Emme 1 månad tillsammans, det har vart den bästa månaden i hela mitt liv.
Emme det du ändrat i mitt liv, det går inte att beskriva känslan, alla minnen vi delat. det har varit bäst :D
men en sak kan jag säga, du har gjort mig hur lycklig som helst, och jag vill inte förlora dig.

Hoppas det går att få flera månader tillsammans, och även till och med firar vi kanske 1 år den 12juli2012, men vem vet? <333

Älskar dig Gumman :* <33

Emme     Du är helt jävla underbar på alla sätt och vis.   och när jag är med dig är jag som en helt annan person.    Tack för att du finns :D <33  Puss på dig
Söta och underbara älskling :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0